Boşanma, en basit anlamı ile evlilik birliğinin sona ermesi anlamına gelmektedir. Çiftler, evlilik birliğinin sürmesini istememeleri durumunda belli sebeplere dayandırarak dava açmaları suretiyle boşanmayı talep edebilirler. Boşanmanın gerçekleşmesi durumunda ise maddi ve hukuki bazı sonuçlar doğmaktadır. Bu haklardan birisi de tarafların yeniden evlenme hakkına sahip olmalarıdır. Yine boşanan kadın kocasının soy ismini kullanma hakkını kaybeder. Evlilik ile kazanılmış vatandaşlık ya da erginlik gibi haklar boşanma sonrasında da devam etmektedir. Ayrıca boşanma sebebi ile maddi veya manevi tazminat ile nafaka da söz konusu olabilir. Fakat boşanma süreci oldukça hassas bir süreçtir. Bu nedenle mutlaka alanında uzman bir boşanma avukatından destek alınmalıdır. Eğer siz de bu hassas süreçte gerekli desteği alabileceğiniz uzman bir Antalya boşanma avukatı arıyorsanız Ebru ÇEBİ Avukatlık Bürosu olarak her daim hizmetinizdeyiz.

İnternette boşanma avukatı tavsiye olarak arama yaptırılınca

Antalya'nın en iyi boşanma avukatı

Türkiye nin en iyi boşanma avukatı

En iyi boşanma avukatı olarak bir çok sonuç ile karşılaşılmaktadır.

Zor durumda olan kişiler internette boşanma avukatı ararken böyle yanıltıcı başlıklar ile karşılaşıp yanılmamaları ve dikkatli olmaları gerekmektedir.

Türkiye’nin en iyi boşanma avukatı veya Antalya nın en iyi aile hukuku avukatı diye bir statü yoktur. En iyi boşanma avukatı yada diğer statüleri bir avukata verebilecek  kurum, performans denetleyicisi de yoktur.

Tecrübeli Bir Boşanma Avukatının Boşanma Davalarına Etkisi Nedir?

Boşanma avukatı, aile hukuku uyuşmazlıklarını hukuki danışmanlık ya da dava yolu ile çözen kişilerin halk arasındaki ismidir. Boşanma davaları ise hukuki zemine bağlı olarak pek çok prosedüre ihtiyaç duymaktadır. Bunun yanında davaların etkili bir şekilde yönetilmesi dava sonucuna önemli ölçüde etki etmektedir. Bu anlamda boşanma davasının uzman bir avukat tarafından yönetilmesi ve takip edilmesi gerekmektedir. Bir aile mahkemesi avukatıboşanma sürecinde müvekkilinin ihtiyaç duyduğu hukuki desteği sağlamaktadır. Yine dava sonucunda elde edilebilecek olan hukuki hakların kazanımı adına tecrübeli bir boşanma avukatının boşanma davasına müdahil olması büyük önem taşımaktadır.

Başarılı bir boşanma avukatı, müvekkili ile sağlıklı bağ kurabilir ve bu sayede etkili bir iletişim sağlanır. Bu bağ, dava sonucunu etkileyecek olan unsurların ortaya konulabilmesi adına önemlidir. Çünkü müvekkili ile sağlıklı bağ kurmayı başaramayan bir aile hukuku avukatı, bilgi toplama ve sunma konusunda yetersiz kalacaktır.

Deneyim ve hukuki bilgi anlamında yeterlilik, iyi bir boşanma avukatının en önemli özelliklerindendir. Bu anlamda dava sürecinizde hızlı ve net bir şekilde bilgi edinebileceğiniz, aile hukuku alanında deneyimli bir avukattan hukuki destek almak için Ebru ÇEBİ Avukatlık Bürosu ile iletişime geçebilirsiniz.

AİLE HUKUKU

BOŞANMA HUKUKU